Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединител на 1,6TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съединител на 1,6TS

    Абе колеги съединителя на 1,6TS 99та хидравличен ли е или с жило? На ден карам колата си по 1-2км и днес като се качих след работа или ми бяха прекалено уморени краката, или нещо и стана на тая кола. Натискам съединителя и първите 5см ход бяха супер лесни и усещането беше все едно нямам педал, а след това вече си беше бая напън. На старата ми Delta това си беше нормално, ама на тая не знам... Имам чувството че досега педала се натискаше еднакво трудно от началото до края. Явно откачам вече...

  • #2
    Хидравлика
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от boian
      Хидравлика
      Хммм дали му е станало нещо?

      Comment


      • #4
        Aз карам с доста твърд съединител вече 20к км След като ти сменя нормално, карай и си свиркай!
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от trustworthy
          Aз карам с доста твърд съединител вече 20к км След като ти сменя нормално, карай и си свиркай!
          Наистина съединителя стана много странен, но преди беше още по-зле. Беше много мек и през целия ход на педала не можеше да зацепиш къде отделя, и все на полусъединител дори и като сменяш на втора предавка. Сега е твърд си отделя като е ниско долу и ми е много по-лесно, ама усещането е все едно си карам старата Делта със жилото. Ще я карам така, ама за всеки случай май ще е по-добре да я погледне някой, че да не ми се прецака педала на път.

          Comment


          • #6
            Re: Съединител на 1,6TS

            Най-добре намери специалист да го погледне.
            Alfa Romeo 145 1.6 TS '99 facelift
            Alfa Romeo 147 1.9 jtd '05 facelift
            Камион 2,4 jtdm Q4

            Comment


            • #7
              Не би трябвало да е много твърд съединителя става дума , земи ходи на майстор да го погледне да няма я теч я некоя стружка в цилиндърчето.

              Alfa boxer 1.3i --- 8V --- Boxer --- 90Hp/6000 Obr/min --- 113Nm/4500 Obr/min --- 0-100/11,5s --- Vmax/180km/h
              FIAT STILO 1.9jTD 16V 115HP vMAX 205km/h 4.8л/100km

              Comment


              • #8
                Докато ви прочета мненията вече случката се случи... тъпата помпа се прецака. Днес останах тотално без съединител, и така като гледам помпата под акумулатора май е омаслена. Ей много тъпа "детска" болест. Брат ми имаше същия проблем при 145 1,9TD. Позакърпих положението, като поналях спирачна течност, ама утре трябва да я сменям. Колко пари е тази помпа?

                Comment


                • #9
                  А при тези коли цялата помпа ли се сменя?Щото баща ми преди 4-5 години имаше абсолютно същата случка и сменихме само едни гумички и оттогава до сега...
                  155 1.8 8v TS & FZR 600

                  Comment


                  • #10
                    може и да се рециклира, ама няма смисъл. Нова е ~50лв.
                    I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                    Roosevelt

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Pinky
                      може и да се рециклира, ама няма смисъл. Нова е ~50лв.
                      Брейй,че сложни термини използвате
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment


                      • #12
                        ся как да разбирам тоя пост?
                        I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                        Roosevelt

                        Comment


                        • #13
                          Най-добре купи нова .При мен протече смених гумичките и след кратко време пак протече . Накрая купих нова , след около 1-2 месеца протече и тази при педала на съединителя ,така че смени и двете
                          Alfa Romeo 156 2.0 T.S Selespeed '99
                          EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S '98

                          Comment


                          • #14
                            При мене се появи друг проблем. Като не е запален мотора съединителя е мек, много готин. Като запаля- отвреме- навреме при отпускане на педала, се получава едно накъсване при връщането, сякаш се връща на степени. Не ми е намаляла спирачната течност. Та ако може някой да ми обясни каква е връзката между запален мотор и педала на съединителя. Иначе отделя на долна 1/3.
                            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                            Comment


                            • #15
                              Разглоби помпата ,избърши я хубаво ватре и огледаи дали не е надран самия цилиндър. Ако е добре сменяи гумички ако имаш самнения слагаи нова помпа. Гумичките няма да са повече от 15лв
                              146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                              145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                              Comment

                              Working...
                              X